Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Mon 23 Nov 1998 - 08:26:38 MET

On 1998-11-21 bjafman_at_frikobantispame.onet.pl said:
>A tak juz bez krecenia, to im sie nie oplaci wylaczac numeru. W tej
>chwili maja jakies 3000 zl zysku z jednego modemu na miesiac. Wiecie
>ile kasy maja z wszystkich??? Nie zarzyna sie kury znoszacej zlote

A skad masz takie informacje?

>To wychodzi 3200 zl za miesiac. Poczte i news odbieram codziennie i
>jest to juz 20 minut. Dalej jeszcze chcialbym wpasc na jakas strone
>i powiedziec czesc na IRC. To kolejne 30 minut. Potem powiedzmy
>jeszcze dziesiec minut na sciagniecie jakiegos nieduzego mp3 i juz
>wychodzi godzina. Czyli 4,40 groszy dziennie. To mi daje 136,4 zl
>miesiecznie. I TO MA BYC MALA OPLATA???? Mam byc wdzieczny TPSA, za

To jest belkot panowie!
Jak ktos potrzebuje tylko sciagac poczte tak jak ja
to moze korzystac z dialup'a na 0202122. Prosze bardzo
na ostatnim rachunku mam 44 polaczenia za 214 impulsow.
Jak ktos chce pracowac dluzej to sobie dzierzawi linie
od TPSA za 800 zlotych miesiecznie (dokladne dane na stronie
TPSA z cennikami). Zgadzam sie z teza, ze w interesie TPSA
nie lezy zwiekszanie przepustowosci lacz poniewaz za sciaganie
poczty placilbym wowczas mniej niz teraz i z tym zjawiskiem
nalezy walczyc aby doprowadzic do sytuacji kiedy lacza beda
mialy taka przepustowosc, ze poza szczytami szybkosc transmisji
bedzie rowna szybkosci portu dostepowego (38400). To samo
dotyczy dzierzaw. Co z tego ze daja modem V.34 skoro nie gwarantuja
szybkosci transmisji na poziomie szybkosci portu 38400?
Tzw. pieprzenie bez sensu jest na reke TPSA bo zawsze latwiej
jest zbijac durne argumenty niz rzeczowa krytyke.

>cywilizowanych krajach. Wole placic 50 zl prywaciarzowi za konto +
>50 zl TPSA za polaczenie miesiecznie za 24h dostep, niz 136,4 zl za
>1h dziennie bez zadnych mozliwosci reklamacji. Tak to sie odbywa w
>cywilizowanych krajach.

A myslisz, ze "prywaciarz" bedzie do Ciebie doplacal?

>Jak ktos siedzi 8h dziennie i korzysta z TPSA to ma nierowno pod
>sufitem, albo zyje w malej wsi. Za kase za 8h dziennie mozna wykupic
>stale z dynamic IP, czyli takim jakie sie dostaje z TPSA. Jesli ten

Wlasnie tak tylko z gwarantowana przepustowoscia.

>A nie przyszlo do makowki, ze zwyczajana rozmowa, a korzystanie z
>netu to kompletnie inny sposob wykorzystania lini? Srednia rozmowa
>telefoniczna w Polsce trwa 1,5 min. To sie miesci w jednym impulsie.

I tu tez TPSa robi interes bo kasuje nas za 3 minuty.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz
P.S. Z dalszymi tezami zasadniczo sie zgadzam.

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive