Re: Rozbudowa: ATX, PII, AGP, 100MHZ

Autor: Wojciech Ness (nes_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 08:43:11 MET

Adam Warski <adamw_at_softex.com.pl> napisał(a) w artykule
<B2G52.8744$BD6.1625597_at_news.tpnet.pl>...
> Witam!
>
> Chicałbym rozbudować trochę mój stary komputer P120, w związku z czym mam
> kilka pytań.
>
> 1. Chcę kupić płytę główną Asus P2b, pracuje ona w częstotliwości zegara
> 100Mhz (szyny). Czy procesor PII 333 będzie także pracował, czy dopiero
od
> 350MHZ?

Magistrala 100 MHz to tylko jedno z ustawien tej plyty.
PII 333 bedzie dzialal bez problemu.

> 2. Czy karta graficzna PCI będzie działać na płycie z AGP?

Tak. W przypadku zainstalowania dwoch kart (np rozszerzenie pulpitu na 2
monitory w Windows 98 ;)
BIOS udostepnia opcje Video Display Init First: [PCI / AGP]

> 3. Czy istnieje możliwośc, że np. karta muzyczna nie będzie w ogóle
działać
> z nową płytą?

(Bardzo) starsze karty graficzne i dzwiekowe maja problemy z magistrala
100MHz,
jednak sa to sporadyczne przypadki o ile nie zajmujesz sie archeologia ;)

> Pozdrawiam,
>
> Adam Warski.

pozdrawiam,
Wojciech Chmiel, nes_at_friko2.onet.pl