Re: Rozbudowa: ATX, PII, AGP, 100MHZ

Autor: Jacek Janikowski (jacekjan_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 13:32:04 MET

Vitam

Ad. 1 Z pewnoscia bedzie dzialac (moj pII333 chodzi nawet na 4*112=448 :).
333 ma oryginalnie mnoznik 5*66=333, moj procesor nie ma blokady mnoznika
ale czytalem, ze te wyprodukowane po ktoryms wrzesnie maja zablokowany, a
wiec najwiecej co wycisniesz z niego to 5*83 (na 5*100 raczej nie pojdzie).
Lepiej kupic pII300 z mnoznikiem 4,5, a wiec mozna go puscic na 450 (tylko
lepiej kupic w wersji 0,25mikrona, o szczegoly jaka seria to na priva). No
chyba ,ze ci sie uda kupic pII333 wyprodukowane przed wreszniem to masz o
wiele wiecej mozliwosci przetaktowania (np 4*112 dziala szybciwj niz 4,5
*100).
Ad. 2 Nie ma problemu
Ad. 3 Nie wiem, u mnie (SB32) wszystko chodzi ladnie

Jacek Janikowski
jacekjan_at_friko.onet.pl

--
Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47