Re: rachunek ?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 01:56:52 MET

On Sun, 22 Nov 1998 21:53:45 GMT, "MARIO" <mkj7_at_friko7.onet.pl> wrote:

>W pazdzirniku 1998r uzywałem internetu i zapisywałem kazdy impuls
>polaczenia.
>
>Wyszlo mi ze powinienem zaplacic T.P S.A za ten miesiac okol 80 zl (za sam
>internet).
>
>Po przyjsciu rachunku okazlo sie ze musze zaplacic 139 zl.(za sam internet)
>
>Czy mozliwe ze sie pomylili?
>Jak to wyjaśnic?

Duzo krotkich polaczen? Jak laczysz sie czesto a na krotko to mozesz
miec pecha - ciagniesz 6 minut, placisz za 9 bo sekunde po stuknieciu
licznika sie rozlaczyles...

Darek

P.S. Jedynym wiarygodnym sposobem sprawdzenia tepsy jest wykupienie
uslugi dostarczania impulsow licznikowych i postawienie licznika -
prosty licznik policzy tylko impulsy, lepsze robia jednoczesnie biling
lokalny - takoz wiele centralek domowych ma taka funkcje.