Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 00:03:41 MET

>Oooo to cos nowego znowu sie dowiadujemy ;>>
>No, ale to raczej oczywisteee, przeciez podczas podrozy
>do Stanow ciezko skombinowac jakas piracka
>kopie, chocby w samolocie...
>Bo to wlasnie okres podrozy okreslasz jako "zanim" ? ;)

Nie. Zanim znaczy pomiędzy 1994 a momentem kiedy zacząłem
pracę. Co to miało być z tym samolotem? Nie masz już o czym pisać?

>Czyli jednak mamy szanse na spotkanie
>w jednej celi? Przynajmniej nie bedzie

Nie mamy szansy się spotkać gdyż na czyny przed
1994 zastała wprowadzona amnestia, hłe hłe!

>nudno, choc istnieje pewne niebezpieczenstwo
>ze doloza mi wyrok za nieumyslne spowodowanie
>smierci.. ;))

No i to może być jeden z powodów nieujawniania nazwiska
w sieci... Ty możesz grozić tylko Pszemolowi, hłe hłe hłe :-)
A internetowy Pszemol się Ciebie przecież nie boi!

Pszemol