Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 18:19:21 MET

>W NY full dostep kosztuje $19.95 na miesiac
>to jest dopiero bezplaty internet.

Zaraz zaraz, bezpłatny czy za $19.99? I w czym to się niezgadza z moim
pismem? Czy TPSA operuje w NY? WOW! Czy Ty sam się słyszysz?

W USA czasem to zaledwie $19.99, czasem $29.99 a czasem więcej...
Zawsze jednak internet jest płatny i trzeba zapłacić konkretne
pieniądze OPRÓCZ tego co się płaci za telefon gdy ma się łącze typu
dial-up.

>To co piszesz o TPSA swiadczy jedynie,
>ze znowu usilujesz pisac dla samego metnego pisania.

Czy TPSA zaczęło pobierać opłaty za połączenie
z internetem poza opłatą za lokalne połączenie telefoniczne?

>W oczach CZLOWIEKA jestes jedynie obludna,
>zaklamana istotka, ktora robila pare lat temu
>to samo co wiekszosc ludzi na tej liscie, a teraz
>z racji starszego wieku ma juz prace i stosuje
>obludna zaklamana propagande uswiadamiajaca
>obrazajac przy tym wszystkich dookola.

Przestałem kraść programy jeszcze zanim zdobyłem pracę...

>W oczach ksiazki zwanej potocznie "Kodeksem"
>jestes faktycznie uczciwym czlowiekiem choc
>nie wiem ile obecnie musi uplynac czasu, zeby
>nastapilo przedawnienie czynu, a moze lapiesz sie
>jeszcze na kare za to co nakradles?

Ale jakiego czynu? Przecież to co robiłem przed 1994
rokiem Kodeks nie ujmował w ramy kradzieży...
W każdym bądź razie wcześniej ulegnie przedawnieniu
niż Twój czyn KRADZIEŻY 3D Studio. :-)

>Cynik!

Metody są metodami... Przynajmniej uczciwy "cynik" :-)
Czy na pewno cynik? Ja UZNAJĘ normy obecnie panujące
i nie wykorzystuję ich tylko do demagogii. Sam ich przestrzegam.

Pszemol