Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 09:13:21 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <7389bn$10j$3_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...

>Koniec bo TY tego chcesz?
>Koniec, bo TY, władca newsów,
>nie chcesz już słuchać niewygodnych
>dla CIEBIE sformułowań?
>Koniec bo nie chcesz więcej słyszeć,
>że jesteś ZŁODZIEJEM, mimo, że sam
>siebie tak publicznie nazwałeś?
>Koniec bo TY, nie lubisz gdy eufemizm
>"kopiowania programów" nazywa się
>po imieniu: "kradzieżą programów"?

Znowy KLAMIESZ i stosujesz chwyty nie pozwalajace
upasc watkowi! Odpowiedz, czy Ty faktycznie czerpiesz
energie z robienia burdelu na polskich newsach. Tak
NEWSACH, bo "zajales" sie juz nawet grupami o zwierzakach.

Wiele razy pisalem, ze ja WLASNIE ROZUMIEM
i NIE USILUJE TULIC USZU NA SLOWO
KRADZIEZ, ale co tam, napisz jeszcze kilka
razy takie klamstwa a watek z pewnoscia
sie nie skonczy przed Wielkanoca, a to Ci
jest przeciez potrzebne zeby funkcjonowac
normalnie, nie?

>Opamiętaj się! Newsy nie są TWOJE!
>Nie podoba Ci się, to siedź cicho,
>zrób sobie warunek na kilowanie wątku
>i nie pomstuj na autorów artykułów!

NIE POMSTUJE NA AUTOROW ZADNYCH
ARTYKULOW NA PL.REC. PEGIERZ bo tam
jest miejsce dla takich ludzi jak Ty.

Tutaj watek sie toczyl na poczatku i jako tako
mozna bylo to podciagnac pod SPRZET PC
TERAZ JUZ NIE MOZNA! DLACZEGO?
Bo dyskusja juz miala sie ku koncowi, ale przez
Ciebie jest sztucznie podtrzymywana.

BEDE NA CIEBIE NAJEZDZAL wszedzie tam
gdzie sie pojawisz i gdzie bedziesz usilowal
siac na sile sztuczny ferment.

Ostatnio na pl.rec.zwierzaki najechalem na ciebie
za ten podjudzajacy i oderwany zupelnie od grupy
artykul stwierdzjacy ze WY WY WY macie rece
splamione krwia bo pijecie mleko ...itp.

Potem sie przestales tam pienic juz, dlaczego?
Moze dlatego, ze ludzie przyznali mi racje i
poznali sie na Twoich zagrywkach i manipulacjach
slowem?

>Nikt nie KAŻE Ci tu pisać ani czytać!
>Robisz to dobrowolnie, tak jak każdy
>i NIE MOŻESZ wpływać na innych tego
>typu "zakazami" czy "prośbami".

Moge wplywac jesli widze, ze ktos totalnie
lamie wszelkie zasady usilujac robic BURDEL
na WSZYSTKICH GRUPACH jalkie akurat
dojrzy vide : pl.rec.zwierzaki, zieloni.

ANI JEDEN POST NA ZWIERZAKACH CHOCBY
NIE BYL ZWIAZANY Z JAKIMS PROBLEMEM
CZY NIE BYL ODPOWIEDZIA NA CZYJS
PROBLEM.

BYLY TO JEDYNIE ZACZEPKI I PROBY DOSC
WYRAFINOWANEGO OBRAZANIA INNYCH.

>Trzeba mieć niezwykły tupet aby chełpić
>się publicznie złodziejstwem i naigrywać się
>z systemu prawnego na publicznych newsach.
>Ale jak to mawiała moja babka:
>"przyjdzie kryska na Matyska..."

Szkoda, ze nie widzisz iz ta madrosc ludowa
jest bardzo adekwatna do Twojego przypadku...

Ps.
Cwaniaczku i jesli juz w postach zarzucasz cos
komus osobiscie to nie zmieniaj follow-up
na wygodna Tobie grupe. Dlaczego nie zrobiles
tego, jak pisales bzdury skierowane ogolnie
i nie odnoszace sie do konkretnej osoby?

Dlaczego w innych wiadomosciach napisanych
w tym "rzucie" follow-up jest na 3 grupy a tylko
w tej na pregierz? Znowu jakies smierdzace sztuczki
jak na pl.rec.zwierzaki i zieloni?

Zakoncz ten watek a nie bedziesz musial kombinowac
jak zachowac twarz na newsach.

Ps.
Tylko nie pisz, ze chce zakonczenia watku a "krzycze"
na Ciebie, ze ustawiasz follow-up na pregierz.
Jak chcesz definitywnie skonczyc watek to zrob to tu,
a nie usilujesz stosowac jakies sztuczki i wybiegi.

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067