Re: Jaki kontroler scsi?

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 20:41:02 MET

"Jakub Chmielewski" <yacoob_at_magic.ic.com.pl> wrote:
>Popieram.

   Do nagrywarki nawet kontroler nie-Ultra bedzie wystarczajacy; wszak SCSI-II
zapewnia przesyl 10 MB/s, a nagrywarce 4-krotnej predkosci starczy 1 MB/s.
   Pod rekomendacja serii DC390 Tekrama sie podpisuje - znacznie tansze od
np. Adapteca, a dzialaja nie gorzej i maja dobry support pod wszelkie systemy
(np. Linux).

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''