Re: Problem z cd-rom Aztech 8x

Autor: 1974-77 (1974_77_at_friko7.onet.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 23:57:02 MET

U mnie zaczęło się podobnie.
Najpierw nie widział Verbatimów. Później BASF'ów.
A później to już tylko losowanie. Przeczyta - nie przeczyta.
Najlepiej, jeśli masz jak, pozbądź się go (najlepiej do tego celu
służą zsypy na śmieci) jak najszybciej.
Twoje problemy z CD-ROM'em to dopiero wstęp. Zobaczysz co
będzie później.
Ja pewnego razu wpadłem w taki szał, że zdjąłem obudowę wyjąłem
CD'ka i wypierdoliłem przez okno. Piękny i kojący był widok
rozwalającego się o chodnik CD-ROM'u. Aż mi ulżyło.
Dylemat miałem następnego dnia kiedy kupowałem nowy.
Ale jak tylko go włożyłem humor mi się poprawił.

Pozdrawiam i życzę pobicia rekordu w rzucie CD-ROM'em. ;-))