Re: Kontroler Tekram gryzie sie z plyta... :-((((((((((

Autor: Martin J. Kobyliński (kobylinm_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 12:15:51 MET

Tomasz Holdowanski wrote:

> Jedni madrzy. No ale tez nie jest to sprzet dla komputerowego motlochu
> :-))))

Sie zgadza - dla szpecow i enuzjastow :-)

> kitu :-<
> Ja tam nie narzekalem. Fakt, ze PCI wydaje sie byc ciutkie wolniejsze,
> ale sama plytka nie sprawiala mi zadnych problemow, tyle co sie
> Stacker z QEMM`em pogryzl. 2 VLB, 3 ISA, 4 PCI- zebyz to bylo w
> dzisiejszych pentiumach! :-))))

Nawet gdzies jeszcze mam plyte 2PCI +4ISA +3VLB, bez HDD ctrl.Pamieci 8
i 32
bit. Zabawy bylo co niemiara :-)))
1 karta PCI z 2 karta VLB - kaszana w DOS :-), system wisi co chwila,
jesli
sie w ogole odpali
2 PCI, no VLB - dos i win16 biega. Win95 wyklada sie po 30 min, OS/2
wali sie
juz po bootowaniu :-)
Chinczyk nie przekopiowal calej logiki ??? //brak bridge'y ?
Kilku znajomych mialo podobne plyty -> smietnik !!!

> A w zyciu! z firmwarem 2.1 obsluguja je bez zadnych problemow. A
> wlasnie zassalem ostatnia wersje, ktora widzi dyski powyzej 8 giga.
> Zyc nie umierac.

Pare lat temu nie bylo i-netu ...Podlaczajac dysk np. 850 czy 1,2 wziety
ez-drivem -> po paru dniach kosmos na dysku

> A ile ta zabawa kosztuje? I czy jest to w ogole do dostania?

Taka zabawa nazywa sie Tekram DC-690 CD na PCI.Koszt ~300ZL. Proc 286,
max
16MB cache-u, 4hdd + 2CD !!! (3 kanaly)
Jeszcze 1/2 roku temu mieli w TCH. W W-wie moze firma "Momik".
Obecnie model juz nie jest produkowany.

BTW na stronie Tekrama jest opis jak go instalowac.
Opis ten zrobili ze 4 m-ce po tym, jak zainstalowalem gada (diabli brali
8-)
Serwis mi odpowiadal, ale nie wiedzial co robic - "sorry - ...." !
No to im nie odpisalem, jak toto posadzic na mojej plycie i innych :->
Obecnie chodzi ze 3 lata i jest cool (16MB).
Zalecam min. 60min. na experymenty :-)))

> Pozdrawiam,
> Mordazy von BinHex.

Ja rowniez

"Tlaloc"         e-mail -> mailto:kobylinm_at_friko6.onet.pl
ICQ# -> 16157314    WWW -> http://friko6.onet.pl/wa/kobylinm