Re: drukarka HP 710C

Autor: ChesterEM (chester_at_wkosmos.kki.net.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 12:21:34 MET

Ewa Szafranowska napisał(a) w wiadomości:
<5b952.5963$BD6.1056084_at_news.tpnet.pl>...

>Z drugiej strony - kalibracja toru skaner, monitor, drukarka to kwestia na
>której masy ludzi zęby straciło (patrz pl.comp.dtp).

Tak zgadza się. Problem ten został dostrzeżony przez producentów
oprogramowania
i sprzętu. HP i Microsoft opracowali system sRGB, który ma się stać
standardem
odwzorowywania barw dla wszystkich urządzeń (Monitory, drukarki, skanery
itp.)
System zgodny jest ze specyfikacją Kodaka.
Z tego co wiem sRGB zaimplementowany jest w Win'98 oraz sterownikach
ColorSmartII.
Technologia została udostępniona wszystkim producentom.

Jeżeli coś pokręciłem niech mnie ktoś poprawi/uzupełni.

Pozdrawiam serdecznie

            Chester EM