Re: Kontroler Tekram gryzie sie z plyta... :-((((((((((

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 11:21:17 MET

Hej

Martin J. Kobyliński wrote:

> Sie zgadza - dla szpecow i enuzjastow :-)
O, o :-)

-=[Ciach]=-
> Kilku znajomych mialo podobne plyty -> smietnik !!!
Rzeczywiscie wiekszosc doswiadczen raczej negatywna :-(
Wlasnie próbowalem walczyc z takim syfem niewiadomego producenta (moze
Chaintech ???), 486 na chipsecie UMC881, bez zintegrowanego kontrolera
IDE.
Po wlozeniu Tekrama plyta w ogóle nie wstaje, wyglada na to, ze oba VLB
sa tylko slave, a plyta nie dopuszcza zadnych rozszerzen biosu dla IDE
:-(
Niemniej jednak dalej bede szukal czegos z PCI i VLB, w koncu z
wiadomych przyczyn wolalbym karty sieciowe postawic raczej na PCI niz na
ISA...

> Taka zabawa nazywa sie Tekram DC-690 CD na PCI.Koszt ~300ZL. Proc 286,
> max
> 16MB cache-u, 4hdd + 2CD !!! (3 kanaly)
> Jeszcze 1/2 roku temu mieli w TCH. W W-wie moze firma "Momik".
> Obecnie model juz nie jest produkowany.
W Krakowie ma to w cenniku firma Anis, jesli bardzo Ci na tym zalezy,
mam do nich 3 kroki i móglbym sie dopytac :-)

> Ja rowniez
i ja :-)

Zdrówkot
GG