Re: 'Tykanie' Caviara

Autor: Arkadiusz Benes (arek_at_quantum.com.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 14:40:52 MET

SiNuS wrote:
[...]
> P.S. Moze to byc zwiazane z tym iz Caviary same pozbywaja
> sie bad'ow zastepujac te sektory zapasowymi.
> Wiec gdy chcesz taki sektor odczytac to dysk od razu
> nie wie pewnie o "re-lokacji" sektora po czym po chwili
> odczytuje skad powinien. Jeszcze jedno: mozna uzyc
> programiku WD_Diagnostic.

Skorzystalem z tego programiku - zapuszczalem kilka razy - za kazdym
mam komunikat, ze nie ma zadnych bledow. Intryguje mnie tylko jedna
rzecz - przy sprawdzaniu dysku pokazuje w ktorym jest miejscu
(cylinder, sektor, ...) a ostatnia jest tajemnicza literka 'B',
ktorej oznaczenia nie znalazlem. Kiedy test staruje, ma ona
wartosc 256, a jak konczy, to jest 208. Co to znaczy ???

Arek