Re: Problem z Scan Express 6000SP

Autor: Juliusz (juliusz_at_wyscigi.multi-ip.com.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 03:13:35 MET

A_Zet napisał(a) w wiadomości: <36572ec7.9004708_at_news.tpnet.pl>...

Ha - mnie tez nie gasla, a teraz gasnie o dziwo - ale zrobilem 2 rzeczy
naraz i nie wiem co pomoglo. Nie chce mi sie cwiczyc, bo kable sa za meblami
i ciezko tam sie dostac.

1. Albo podlaczone drukarka przez skaner robi takie jaja (moja to stara HP
IIIp ale jara:)
2. Zainstalowalem nowe drivery ze strony musteka - szlo chyba ze 3 godziny
ale doszlo :(

Aha i ustaw prawidlowy port drukarki w biosie EPP

Juliusz

PS. Mam obawy, ze to jednak drukarka bruzdzi :(