Re: Problem z Scan Express 6000SP

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 16:39:47 MET

On Wed, 18 Nov 1998 16:29:05 GMT, Marcin Koprowski
<marcink_at_veracomp.com.pl> wrote:

> [...]

Chyba normalne, ale...

>Jak to okreslil nasz serwisant - lampa bedzie sie palic
>tak dlugo, az rachunki za prad nie przekrocza ceny skanera :-)
>
>A tak na powaznie: lampy rzeczywiscie nie da sie wylaczyc,

lampe da_sie łatwo wyłaczyc, sam to robie (musi byc zamkniety program
skanujacy, bez tego polecenie nie dziala). Na pulpit wyrzuciłem sobie
skrot do pliku C:\WINDOWS\TWAIN\A4s2\Fre.exe (przynajmniej u mnie w
tym miejscu sie zainstalowal). Skrót opisalem "wylacznik lampy
skanera" i dziala od poczatku, czyli juz > 1/2 roku :-). O ile
pamietam, skaner zostawia w autostarcie plik do zapalenia tej lampy -
po prostu wyrzuc go i uruchamiaj skaner wylacznie wtedy, gdy
potrzebujesz, spod IPhoto+. Natomiast sam zasilacz mam caly czas
wlaczony, gdyz bez tego nie dziala drukarka :-(.

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA