Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_polbox.com)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 23:02:52 MET

Piotr Kozłowski napisał(a) w wiadomości: ...

>No tak - typowe podejście Windziarza...

Akurat mam inny zawod :-)

>Eee a o kodach sterujących to się już zapomniało ? No tak - jak się ma
>protezę zwaną GDI to się nie ma kodów... Poza tym z drukarkami HP
>przychodzi aplikacja dosowa którą można załadować rezydentnie.

Akurat mam 690C, a nie sadzisz, ze dla przecietnego uzytkownika wysylanie
kodow np w bat jest nieco skomplikowane. Zreszta juz od dluzszego czasu np.
HP nie dostarcza kodow razem z drukarkami.

>LPT nic więcej nie zrobisz na komputerze. W domu, w sytuacji gdy
>skanujesz jeden obrazek dziennie to można jakoś przeboleć, ale gdy tych
>obrazków jest więcej ? Nie mówiąc już o firmie...

Mysle, ze to raczej sprawa oprogramowania - sa skanery na LPT nie dajace,
az takich efektow. Widzialem tez skaner SCSI ktory przy skanowaniu zawieszal
komputer.

Jacek