Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 19:18:21 MET

Dnia Wed, 18 Nov 1998 22:17:11 +0100, Jacek Żoch napisał(a):

>A kto nie ma Windows ?

No tak - typowe podejście Windziarza...

>Jezeli bedzie to SO dla Win `95 - nie widze problrmu. A poza tym kto tego
>uzywa ?

Człowiek ceniący swój czas ?

>Chociazby w wiekszosci drukarkach HP, nie mozna na stale ustawic parametrow
>( wielkosc strony, standard polskich liter ) na drukarce - albo za kazdym
>razem wywolywac specjalny program w DOSie

Eee a o kodach sterujących to się już zapomniało ? No tak - jak się ma
protezę zwaną GDI to się nie ma kodów... Poza tym z drukarkami HP
przychodzi aplikacja dosowa którą można załadować rezydentnie.

> albo uzywac Windows.

Bez takich propozycji proszę, czemu zaraz myślisz o najgorszym - trochę
optymizmu i świat będzie lepszy :-)

>Zle wyrazales sie o takich skanerach, tymczasem sa one powszechne i dla SOHO
>wystarczajace.

Nie wyrażałem się źle, sam mam taki skaner w domu - pokazywałem tylko że
te oszczędności są pozorne bo bardzo szybko okazuje się że lepiej byłoby
wydać więcej kasy, która i tak by się zwróciła pozwalając na o wiele
efektywniejszą pracę. Podczas skanowania na skanerze podłączonym przez
LPT nic więcej nie zrobisz na komputerze. W domu, w sytuacji gdy
skanujesz jeden obrazek dziennie to można jakoś przeboleć, ale gdy tych
obrazków jest więcej ? Nie mówiąc już o firmie...

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl * UIN:14466572