Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 20:30:54 MET

Dnia Thu, 19 Nov 1998 23:02:52 +0100, Jacek Żoch napisał(a):

>Akurat mam inny zawod :-)

Ja na szczęście też :-)

>Akurat mam 690C, a nie sadzisz, ze dla przecietnego uzytkownika wysylanie
>kodow np w bat jest nieco skomplikowane.

Dla tego przeciętnego jest ten program, który można załadować
rezydentnie. Ale odbiegliśmy od tematu - chodzi o wszystkie systemy na
których sprzęt GDI nie zadziała, bo nikt nie będzie obniżał wydajności
systemu z tak błahego powodu jakim jest pozorna oszczędność nabywcy
win-protez.

>Zreszta juz od dluzszego czasu np.
>HP nie dostarcza kodow razem z drukarkami.

Robi tak większość producentów :-(
Na szczęście można je jeszcze znaleźć na ich stronach 3W

>Mysle, ze to raczej sprawa oprogramowania -

Raczej nie

>sa skanery na LPT nie dajace, az takich efektow.

A co jeszcze można zrobić podczas skanowania - poruszać kursorem myszy ?

>Widzialem tez skaner SCSI ktory przy skanowaniu zawieszal komputer.

Trzeba go było zwrócić bo był sknocony - chyba że działo się to pod
którymś z systemów pana Billa :-)

P.S.
A może by tak EOT bo zrobił się offtopic offtopicu - człowiek, który
krytykował wykonanie sterowników matroxa pod Linuksem już dawno podkulił
ogon i uciekł a my tu gadu, gadu o pierdołach ?

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl * UIN:14466572