Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Bartosz Frankowski (bjafman_at_frikobantispame.onet.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 21:06:47 MET

>Kurcze przeciez TP S.A to nie jest instytucja charytatywna,

Nie mozna sie nie zgodzic.

> wiem ze kazdy by
>chcial dzwonic za darmo ale nie ma tak dobrze,

Za darmo nie ma sensu, bo wtedy nikomu by nie zalezalo na jakosci i
bylaby tragedia.

> prawie wszystko kosztuje na
>tym swiecie,

Ano kosztuje, tyle tylko, ze na swiecie istnieje mozliwosc wykupienia
ryczaltu miesiecznego i placenia za dostep w granicach 100 zl, a nie w
granicach 3200 zl. Wszedzie kosztuje, ale u nas najdrozej.

> jak ktos siedzi godzinne dziennie na sieci to niech nie ma
>pretensji ze placi po kilka baniaszy miesiecznie...

A dlaczego nie ma miec pretensji? Uslugi teleinf. w istotny sposob
roznia sie od zwyklych rozmow. Srednia rozmowa w TPSA trwa 1,5 min, a
srednie podlaczenie do 0202122 trwa 12 min. Roznica jest widoczna.
TPSA twierdzi, ze z powodow technicznych nie moze wprowadzic
mniejszych oplat. Takie same powody maja ponoc operatorzy w calej
Europie, co ma wynikac ze struktury sieci. Tylko dlaczego w Francji
wlasnie jest wprowadzany ryczalt???????

>Moim zdaniem poszli nam na reke ze zrobili ten numer dostepowy...
>A te narzekania biora sie z tego ze nie zrobili tego na 0800.....
:-)))

Mogliby zrobic to nawet przez 0-800, a potem zliczac wedlug
odpowiednich stawek. Nie chodzi o numer, tylko o sposob naliczania.

ps:
Wlasnie mi przyszlo do glowy, ze nawet mogliby te polaczenia naliczac
co do sekundy. Wystarczyloby napisac program, ktory by taryfikowal
dostep do 020... co sekunde. Impuls=sekunda, tyle tylko, ze taki
impuls nie kosztowalby 0,23 zl. Przyczyny techniczne??? PHI!!! Po
prostu nie chce im sie tylkow ruszyc i przyjac odpowiedzialnosci za
uruchomienie takiego naliczania. To tylko kwestia softu, ktorego
napisanie nie musi byc takie drogie.

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:048-061-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove bantispame from my adress.
/(00)\/(00)\ http://bjafman.home.ml.org
PROTEST POLSKICH INTERNAUTOW: http://www.besu.ch./protest .