Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Kali (mkali_at_softel.gda.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 00:03:56 MET

roman_at_silesia.pik-net.pl napisał(a) w wiadomości: ...

>Jakoś nie uważam, żeby 4.60 PLN/godzinę można było nazwać 'bezpłatne'.
>
>[...]
>
>--
>RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
>mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl

No! Zachowałeś się jak "rasowy" dzennikarz. Wyrwałeś z kontekstu i myślisz
żeś mądry.
Pewnie że się płaci, ale "tylko" za połączenie. Osobiście zrezygnowałem z
dostępu u providera i mam 80 zl. na miesiąc w kieszeni więcej, czyli 17
godzin 23 minut miesięcznie dłużej w internecie. Nie jest to zawrotna liczba
ale zawsze. A jak zrezygnować z e-mail (i założyć sobie np.: polbox'ie) to
wyjdzie 20h 52min co da ok. 40 min. codziennie na miesiąc. Jak dla mnie
może być...

| PA! Kali mkali_at_softel.gda.pl |