Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Maxtor (maxtor_at_friko6.onet.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 14:59:10 MET

roman_at_silesia.pik-net.pl napisał(a) w wiadomości: ...
>Jakoś nie uważam, żeby 4.60 PLN/godzinę można było nazwać 'bezpłatne'.

Kurcze przeciez TP S.A to nie jest instytucja charytatywna, wiem ze kazdy by
chcial dzwonic za darmo ale nie ma tak dobrze, prawie wszystko kosztuje na
tym swiecie, jak ktos siedzi godzinne dziennie na sieci to niech nie ma
pretensji ze placi po kilka baniaszy miesiecznie...
Moim zdaniem poszli nam na reke ze zrobili ten numer dostepowy...
A te narzekania biora sie z tego ze nie zrobili tego na 0800..... :-)))