Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Bartosz Frankowski (bjafman_at_frikobantispame.onet.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 21:06:56 MET

[ciach]
>Ale - skoro jednak upieramy się przy protestach o koszty - proszę
bardzo -
>niech mi ktoś wyjaśni, jakim to cudem w USA opłaca się providerom
udostępniać
>internet za grosze?

Bo tam jest konkurencja i w zarzadach spolek siedza profesjonalisci, a
nie koledzy z rekomandacji.

U nas nie da sie na razie wprowadzic ryczaltow, bo by sie totalnie
zapchala siec. Ale te pakiety przez nas proponowane pomoglyby nam zyc,
a TPSA by miala czas na rozbudowe. Problem w tym, ze jej sie nie chce
robic rozbudowy, bo i tak nie mamy sie do kogo zwrocic o pomoc. Nie ma
nikogo do kogo moglibysmy sie przeniesc. JESTESMY NA NIA SKAZANI!
Tylko sami sobie mozemy pomoc, a najlepszym wyjsciem jest protest i to
taki, ktory w koncu jakos tepsie zaszkodzi.

Zreszta u nas tez by sie za grosze dalo, ale jak twierdzi TPSA to jest
technicznie w calej Europie nie mozliwe. A co z Francja, Dania,
Holandia, Szwecja??? Tam jest taniej i ma byc za grosze i jakos sie
zyje. Rozumiem, ze u nas trzeba robic modernizacje, ale do @^@%@#@ ile
lat mam na to czekac? Moze ten dzien nadejdzie, gdy bede robil za
warzywo na wozku i zamiast myszki bede jezorem jakis patyczek
przesuwal???

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:048-061-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove bantispame from my adress.
/(00)\/(00)\ http://bjafman.home.ml.org
PROTEST POLSKICH INTERNAUTOW: http://www.besu.ch./protest .