Re: G200 a TNT a Savage3D

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 13:49:12 MET

Heja. Tez sie znowu wtrace...

Kris wrote:
> Cześć,
> Dzięki za odpowiedzi. Już trochę się przejaśniło :-)
 No coz... Ja nigdy nie mialem talentu do tlumaczenia roznych
spraw... ;-P

> 3DMark99 mi podpadł. Przykład: mam dwa sterowniki, zapuszczam 3DMark99, mam
> różnicę rzędu 35% (20-40% w zależności od testu), zapuszczam testy na 10 grach
> różnego typu, mam różnicę rzędu 1-4%. Po co mi taki test?
 Well... Nie wiem po co. Ale jesli takie roznice wystepuja w tescie to
wcale
nie oznacza, ze nie wystapia w grach opartych na MAX-FX. Brak roznic w
osiagach obecnych gier tez o niczym nie mowia...

> [...] Gry teoretyczne mnie nie interesują.
 Dobra, dobra... ;-) Wszyscy tak mowia; w koncu - ja wykorzystuje swoj
komputer
_tylko_ do zastosowan profesjanalnych - i w pracy... ;-)))

> Na TnT zawsze włączam
> wszystkie efekty z możliwych.
 No tak. W koncu - po to sie kupuje top'owa karte i procesor na prawie
gigahercach...
> I dlatego w Unreal muszę pozostać na 800x600 (a
> zdarzają się miejsca, że też haczy, na szczęście nie było ich zbyt wiele).
 Unreal "haczy" na wszystkim...

> Ciekawe. Acz tylko teoretycznie.
 No wiec... Na moich starych driver'ach mialem na pewno DIME. Teraz -
nie wiem...
W sumie - faktycznie - nie pokazuje mi we wlasciwosciach DX6, ze mam
40MB
pamieci... Jak bardzo DIME rozni sie od DMA (w kwestii wydajnosci) ?
Nigdy
nie bawilem sie RIVA 128; ani na AGP ani na PCI. Wiec nie wiem...
 A co do teksturowania... Ciekawe. I wcale nie musi byc teoretyczne...

> Pozdrawiam.
 Wszystkich !

                               M.
Mariusz Jaworski