Re: G200 a TNT a Savage3D

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 08:12:39 MET

Cześć,

Dzięki za odpowiedzi. Już trochę się przejaśniło :-)

> O ile co do FR to sie zgodze co do 3dmark nie. Jak pewno sam zauwazyles w
> 3dmark testuje sie wydajnosc na konkretnych grach i do tego zaawansowanych
> technologicznie ktore sie ukarza juz niebawem. Powiedzmy sobie szczerze taki
> forsaken mimo ze jest piekny wodotryskow nie wykorzystuje :) A zdaje sie TNT
> bardzo nie lubi jak jej sie doklada efektow.

3DMark99 mi podpadł. Przykład: mam dwa sterowniki, zapuszczam 3DMark99, mam
różnicę rzędu 35% (20-40% w zależności od testu), zapuszczam testy na 10 grach
różnego typu, mam różnicę rzędu 1-4%. Po co mi taki test? Choć może jest ładny i
wygodny. Nie wspomne o porównaniach poszczególnych testów na różnych kartach. Co
do tych zaawansowanych technologicznie testów to jednak pozostanę przy
najnowszych grach. Gry teoretyczne mnie nie interesują. Na TnT zawsze włączam
wszystkie efekty z możliwych. I dlatego w Unreal muszę pozostać na 800x600 (a
zdarzają się miejsca, że też haczy, na szczęście nie było ich zbyt wiele).

> PS. Panowie wiem na pewno ze savage nie korzysta z DIME AGP tylko DMA AGP i
> mam nie do konca sprawdzone informacje ze w ogole nie korzysta z pamieci
> lokalnej na tekstury wszystko ciagnac z AGP

Ciekawe. Acz tylko teoretycznie.

Pozdrawiam.
Kris.