Re: PCI 2.1

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 10:48:49 MET

On 18 Nov 1998 10:23:58 +0100, wojtowicz_at_domdata.bauboden.com (Jarek
Wojtowicz) wrote:

>Hej
>
>Chcialem sie dowiedziec co sie stanie jezeli wstawie do mojego komutera
>karte muzyczna do zlacz PCI 2.1 compilant jezeli moja plyta ma zwykle
>zlacza PCI? Karta nie bedzie po prostu chodzic, komputer nie wystartuje,
>czy moze stac sie cos gorszego?
Zlacza nie roznia sie wygladem ...
Mialem ten sam problem ... na plycie PCI 2.0 karte, ktora potrzebowala
PCI 2.1 ....
Karta dzialala strasznie wolno ... znaczy w porownaniu do plyty z PCI
2.1, bo na 2.0 nie miala swojego DMA i przez to dzialala ok 2 razy
wolniej .... pomogl upgrade BIOSa .... teraz dziala super ;)))

>Jak mozna sie przekonac ze dana plyta ma zlacza PCI 2.1 (nie posiadajac
>do niej instrukcji)?
Tego to juz nie wiem ........

>Dzieki za wszystkie ewentualne odpowiedzi.

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/