Re: Sportster a V.90

Autor: Jacek_M (jackysky_at_polbox.com)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 10:45:29 MET

Artur Kamiński wrote in message <3653cf80.0_at_news.vogel.pl>...
>Po wykręceniu numeru bzyczy i bzyczy 3 razy za długo, a w rezultacie i
>tak łączy na 33.6kbps.
>Jak przymusić Sportstera (V.90 of course) do pracy na większej
>prędkości?

To "bzyczenie" 3 razy za dlugo to znak firmowy v.90 (przynajmniej u mnie
jest to samo na USR m+ v.90) Tu wiec wszystko ok.
Co do wiekszych predkosci od 33.6 kbps to zalezy to nie tylko od Twojego
modemu ale tez od tego co jest po drugiej stronie. A tam moze nie wszystkie
modemy sa v.90 lub tez ,ze wzgledu na slabe linie lub/i badziewna centrale
oba modemy nie sa w stanie wynegocjowac wiekszej predkosci.
Ja np. zwykle lacze sie na 36888. Kiedys zdarzylo sie 14400....Max to 40000
,a i 33600 zdarza sie.Ale niestety moja centrala to antyk.

Pozdrawiam
Jacek