PCI 2.1

Autor: Jarek Wojtowicz (wojtowicz_at_domdata.bauboden.com)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 10:23:33 MET

Hej

Chcialem sie dowiedziec co sie stanie jezeli wstawie do mojego komutera
karte muzyczna do zlacz PCI 2.1 compilant jezeli moja plyta ma zwykle
zlacza PCI? Karta nie bedzie po prostu chodzic, komputer nie wystartuje,
czy moze stac sie cos gorszego?

Jak mozna sie przekonac ze dana plyta ma zlacza PCI 2.1 (nie posiadajac
do niej instrukcji)?

Dzieki za wszystkie ewentualne odpowiedzi.

--
|                   DePfa Gmbh                    |