Re: PCI 2.1

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 16:29:33 MET

Dnia 18 Nov 1998 10:23:58 +0100, wojtowicz_at_domdata.bauboden.com (Jarek
Wojtowicz) napisał:

>Hej
>
>Chcialem sie dowiedziec co sie stanie jezeli wstawie do mojego komutera
>karte muzyczna do zlacz PCI 2.1 compilant jezeli moja plyta ma zwykle
>zlacza PCI? Karta nie bedzie po prostu chodzic, komputer nie wystartuje,
>czy moze stac sie cos gorszego?
U mnie po wlozeniu Matroxa Mystique do płyty i430FX (+procek ip100)
byl tylko czarny ekran. Na nowszych plytach poszlo bez problemu.

>Jak mozna sie przekonac ze dana plyta ma zlacza PCI 2.1 (nie posiadajac
>do niej instrukcji)?
Hmm... moze jakies programy potrafia to sprawdzic, nie wiem!

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/