Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 10:27:19 MET

Marek Cichowlas <cichas_at_polbox.com> napisał(a):
>Chyba niezupelnie. Czytalem na innej grupie, ze program z gazetki jest
>legalny gdy _ma_sie_ta_gazetke_. W przeciwnym wypadku jest to kopia
>niekegalna.

W przypadku Linuksa może to nie zadziałać. Jest on pisany (oraz
większość softu pod niego) na licencji GPL czyli wydawnictwo nie może
zabronić kopiowania Linuksa ze swojej płytki. Tak przynajmniej wynika
z mojego rozumienia GPL. Przydałaby się opinia prawnika.

--
Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com