Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: L.S.W (soplic_at_ks.home.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 10:16:02 MET

Maxtor napisał(a) w wiadomości: <72m2bd$h8f$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Dziwne ze teraz po wprowadzeniu 0202122 okazalo sie ze mozna takie
>providerskie uslugi jak konta i www oferowac za darmo a nie sciagac za to
>ciezki szmal :-))
_Zrozumcie_w_koncu: To jest chore jesli firma ma interes w tym zeby oferowac
jak najgorsza jakosc uslug: gorsze polaczenie=dluzsze polaczenie=wiekszy
zysk.
Wiec nie chrzancie za przeproszeniem o wrecz dobroczynnosci TPSA- robia
interes
i tyle. Powiesz ze takie sa prawa rynku: OK tylko dlaczego np w USA nie
liczy sie
dostepu do internetu tak jak to robi TPSA? Pewnie spoleczenstwo Stanow
jest za biedne zeby placic za impulsy?
Irytuje mnie tez lokajska postawa wobec zlodzieja w mysl zasady:
mogl przeciez zabrac wiecej;)

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wójcicki

P.S Korzystam z uslug TPSA bo nie mam innej mozliwosci.