Re: Piętnuję wszystkich

Autor: Marek Cichowlas (cichas_at_polbox.com)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 16:04:05 MET

> najnowsza wersja (so 5.0) dla linuxa ma 60mb. to jest około 6
> godzin cišgnięcia z sieci. z tego co pamiętam godzina < 4pln, więc
> œcišgnięcie so<24pln. czyli za 24 pln masz pełnoprawny pakiet
> biurowy. i to też nie jest prawda do końca, bo możesz ten pakiet
> komuœ legalnie skopiować, czyli np. umawiasz się z kumplem, że ty
> œciagasz, ale on daje ci za to +- 12pln i już kosztuje cię to tylko
> połowę ....

A nie lepiej kupic gazetke "Linux & Unix 11/98? Tylko 15 zl a jest
zamieszczony StarOffice 5.0.

> jak jedna osoba kupi to inne mogš mieć za darmo. zgadza się? to
> ja się poœwięcę i kupię, być TY mógł mieć za darmo. pasuje?

Chyba niezupelnie. Czytalem na innej grupie, ze program z gazetki jest
legalny gdy _ma_sie_ta_gazetke_. W przeciwnym wypadku jest to kopia
niekegalna.

[ciach]

> nie mam nawet za grosz cišgotek administratorskich. ale umiem
> obsłużyć swojego linusia, pracować na nim i nawet grać jak mi ochota
> przyjdzie :)

KDE ma ambicje, jak widac, byc programem do pelnego zarzadzana Linuxem.
Dopiero wyszla wersja 1.0. Az dojdzie do wersji 98 to kto wie...

[ciach]

Pozdrawiam
Marek Cichowlas
cichas_at_polbox.com