Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 06:48:57 MET

Highlander wyrzeźbił:
> Naprawdę "rzeczowy" argument w dyskusji.

    nie miał być rzeczowy. po prostu zwróciłem uwagę, bo ciężko się
 czyta.

> Czyli nastepny skruszony ekszłodziej moralista.

    może i tak. ale przecież w katechiźmie stoi, że bóg się bardziej
 cieszy z nawróconej owieczki ;-). a tak poważnie. uważam, że każdy
 kiedyś miał i używał bądź teraz ma i używa jakis program piracki.
 więc każdy jest albo nawróconym ekszłodziejem albo złodziejem.

> Gdzie jest napisane, że to tylko MS pisze programy do d....

    nigdzie, ale tylko ms potrafi taki program sprzedać i jeszcze
 wmówić ludziom, że to jest najlepsze ... niesamowity marketing.
 gdyby stalin albo lenin zatrudnili speców marketingu takich jak ci w
 microsoft'cie, to dziś na całym świecie flagi byłyby czerwone ...

> i która to inna firma przejawia tak wielkie poszanowanie dla polskiego
> użytkownika.

    jeśli poszanowaniem języka nazywasz tłumaczenie: żadna. jeśli
 dobre tłumaczenie to kilka przykładów by się znalazło (nie jestem w
 stanie podać, bo poza kde nie używam programów po polsku, a kde mam
 tylko tymczasowo).

depesz

--
       hubert depesz lubaczewski <=--=> depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl