Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 22:14:15 MET

On 15 Nov 1998 07:50:00 GMT, Hubert DePeSz Lubaczewski
<depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl> wrote:

> 1. popraw kodowanie polskich znaczków. jest "co nieco" niezgodne
> z normami.

Naprawdę "rzeczowy" argument w dyskusji.

> nie twierdzę, że wszyscy "zmądrzeją". po prostu mnie przestało to
> bawić. ciebie bawi? no cóż. jedyne co mogę powiedzieć to: "przykro
> mi".

Czyli nastepny skruszony ekszłodziej moralista.

> może i muszą, ale dzięki temu, że ktoś napisze, że piractwo to
> złodziejstwo, to może następna osoba przejrzy na oczy?

Zwłaszcza jak ten ktoś wcześniej przyzna się, że też kradł.

> nie zauważyłeś innej wymowy tego zdania. mam na myśli, że jeśli
> ktoś napisze nędzny program to go nie sprzeda, chyba, że opatrzy
> naklejką "MS". teraz jasne? co nie oznacza automagicznie, że cały
> soft od microsoftu jest do d..., ale niestety spora część tak.
> pomijając już zupełnie totalny brak poszanowania dla użytkowników...

Gdzie jest napisane, że to tylko MS pisze programy do d....
i która to inna firma przejawia tak wielkie poszanowanie dla polskiego
użytkownika.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_promail.pl