Re: AMD K6-2 300 i AutoCAD

Autor: Majcy (majcy01_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 19:46:44 MET

Vindex napisał(a) w wiadomoœci: <364bba3a.13318362_at_news.tpnet.pl>...
>On Wed, 11 Nov 1998 14:30:23 GMT, "Majcy" <majcy01_at_friko.onet.pl>
>wrote:
>[...]
>
>Jak mogles miec agp 2x na VIC'u skoro nie dalo sie zainstalowac
>Savage'a (chyba ze chodzi Ci o i740 - ale to nie jest nowa karta)

chodzilo mi oi740

>[...]
>Test byl robiony na Epox'ie z 1 MB cache'em L2. Program mozna bylo
>sciagnac ze strony Ziff'a Davies'a ale ostrzegam - ma 60 MB

Dzieki za info.

[...]
>VIC czy FIC? A mowa jest dalej o ASUS'ie ktory kosztuje 400 zl

Zdecydowanie FIC.

[...]
>Zaoszczedzonej? Pokaz mi _jakakolwiek_ konfiguracje k6 2 na ktorej TNT
>bedzie chodzilo rownie dobrze jak na np. C 300 A - i bedziesz mogl
>mowic o zaoszczedzonych pieniadzach

Jak bede mial, to sprawdze i dam znac. Chyba ze juz to zrobiles. Napisz na
jakich plytach okazalo sie to niewypalem, to zaoszczedzisz mi pracy.

>[...]
>
>Czyli jestes szczesciarzem - bo masz szanse wyprobowac sprzet przed
>zakupem. Wiekszosc ludzi takiej mozliwosci nie ma.

Kazdy kto kupuje nowy komputer, powinien móc go (przed wydaniem pieniedzy)
wypróbowac.

>A o szczesciu czy
>jego braku pogadamy za rok - ciekawe czy ta plyta dalej bedzie dzialac
>bez problemu

Masz na mysli jej zywotnosc fizyczna ? Raczej nie. Jezeli chodzi ci o
przyszlosc socket7 i slotu2 (tego pod zwykle pII - nie jestem pewien
oznaczenia), to jest to temat na osobna dyskusje, która jakis czas temu sie
tu toczyla. Moja opinia jest taka, ze procesorów pod socket7 zabraknie
równie szybko co pod slot2 (K6-3 i zapowiedzi intela) . W perspektywie roku
obydwa standardy sie skoncza (AMD - slotA - K7, Intel slot1 -nie jestem
pewien oznaczenia - ten pod Xeona).

>WW stosunku do K6 - co wcale nie znaczy ze porownywalny do P2

Skad ta opinia ?

>I co jeszcze? W jakim innym programie nawet przy zastosowaniu 3D Now
>K6 2 jest w stanie dorownac P2?

jezeli masz sterowniki do karty graficznej zoptymalizowane pod K6-2, to w
dosc wielu grach. Dodatkowo w programach biurowych. W autocadzie róznica
równiez nie wydaje sie drastyczna.

>Moze - ale nie napewno. Nawet jesli to ile trzeba bedzie czekac na
>poprawione bios'y/sterowniki?

To pytanie do producentów, nie do mnie.

>A na P2 nie bylo zadnych wiekszych problemow - czujesz roznice? Q2
>chodzil co prawda srednio szybko ale zadnych problemow nie bylo

Srednio szybko ?. Na C300A_at_450 ponad 45 fps na demo1.
Róznice czuje

>Tyle ze do tego czasu na rynku moze byc juz nowa generacja
>akceleratorow - i sytuacja sie powtorzy ...

Pesymista z ciebie ....., albo po prostu zwolennik intela.

>Pozdrowienia
>
>Vindex
Pozdrawiam równiez

Majcy