Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Maxtor (maxtor_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 09:05:35 MET

>Nareszcie jakiś realistyczny głos na ten temat.
>Jakiś czas temu ciągle wszędzie na listach była nagonka na TPSA bo jak
>się okazało zapewnia internet po cenie połączenia i nie żąda za to
>dodatkowych opłat jak inni providerzy w związku z tym według nich jest
>BEEE i powinniśmy protestować bo oni -providerzy- nie mogą zarabiać na
>nas i wielu się na to nabrało.

Dziwne ze teraz po wprowadzeniu 0202122 okazalo sie ze mozna takie
providerskie uslugi jak konta i www oferowac za darmo a nie sciagac za to
ciezki szmal :-))

>Nie wiem kto wywołuje kolejne protesty ale jestem nimi już zniechęcony
>bo mam wrażenie że wywołują je ciągle ci sami ludzie widzący w tym
>własny biznes związany z podkopaniem internetu przez TPSA.

Right - pamietam jak calkiem niedawno "bradzo powazna" firma co sie zowie
ZigZag czy jakos tak wystosowala oficjalny protest ze jej sie nie podoba
0202122 bo za malo zarabiaja, a ja mowie jak za malo zarabiaja to niech ida
sprzedawac pietruszke na stragan, wkurzaja mnie takie smieszne "firmy"....

>Pewnie że TPSA jest monopolistą ale gdyby nie ona to ja, wielu moich
>znajomych i masa innch ludzi na pewno nie korzystałoby z internetu bo
>nas na to nie byłoby stać.

Jak ktos korzysta z najwazniejszych uslug typu e-mail i www od czasu do
czasu to spokojnie przy korzystaniu z 0202122 zaplaci za to okolo 50
zlociszy/miech a wykupujac konto u np.ZigZag musial by na starcie wybulic te
50 zlociszy..

>Jeśli nikt nie będzie dzwonił 1 grudnia to ludzie sobie to odbiją 2 z
>nawiązką zatem ruch będzie większy, transfer gorszy niż zwykle i
>pewnie w skali miesiąca wyniki dla TPSA będą lepsze niż bez tego
>protestu, no ale jak wszyscy to wszyscy chociż g..... z tego zapewne
>wyjdzie.:-((

Ja tam kocham TP S.A, uratowali mnie z tym numerem dostepowym bo wczesniej
nie moglem w ogole mazyc o Internecie, niegdy bym nie wykupil dostepu u
providera bo mnie bardzo wkur*.*ja takie firmy, nie znosze ich po prostu,
dla mnie zdzieraja tylko kase i nic wiecej....podsumowujac Zig Zag smierdzi
!!!!! leje na niego..I Love TP S.A!!!
Bede dzwonil 1-grudnia i posiedze w Internecie z 3 godziny zeby TP S.A nie
zbiedniala :-))