Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Moi (koala98_at_kki.net.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 11:13:20 MET

Maxtor wrote in message <72m2bd$h8f$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Ja tam kocham TP S.A, uratowali mnie z tym numerem dostepowym bo wczesniej
>nie moglem w ogole mazyc o Internecie, niegdy bym nie wykupil dostepu u
>providera bo mnie bardzo wkur*.*ja takie firmy, nie znosze ich po prostu,
>dla mnie zdzieraja tylko kase i nic wiecej....podsumowujac Zig Zag smierdzi
>!!!!! leje na niego..I Love TP S.A!!!
>Bede dzwonil 1-grudnia i posiedze w Internecie z 3 godziny zeby TP S.A nie
>zbiedniala :-))

Czy kochasz TePSE rowniez za to, ze dzwonisz 10 sec. (Ciociu, zaraz przyjde)
a taryfikuja Ci 3 minuty?
Jesli moga takie zlodziejstwo uprawiac z Twoim blogoslawienstwem
i bezgraniczna miloscia (nb. - co na to prof. Z.L. Starowicz?), to mogliby
rowniez zadzialac w druga strone - obnizajac koszt uslugi z zalozenia
dluzej trwajacej, niz Twoj telefon do Cioci.
A 1-grudnia mozesz sobie dzwonic, mozesz nawet odbyc z ukochana
stosunek plciowy (technicznie cos wymyslisz) - Twoja Wybranka jednak
bedzie Cie miala nadal w dupie (nie ma to nic wspolnego ze wspomnianym
stosunkiem).

Pozdrawiam,

Moi