Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Dariusz Owczarek (dariuszo_at_hostidc.idc.com.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 22:52:11 MET

Nareszcie jakiś realistyczny głos na ten temat.
Jakiś czas temu ciągle wszędzie na listach była nagonka na TPSA bo jak
się okazało zapewnia internet po cenie połączenia i nie żąda za to
dodatkowych opłat jak inni providerzy w związku z tym według nich jest
BEEE i powinniśmy protestować bo oni -providerzy- nie mogą zarabiać na
nas i wielu się na to nabrało.
Nie wiem kto wywołuje kolejne protesty ale jestem nimi już zniechęcony
bo mam wrażenie że wywołują je ciągle ci sami ludzie widzący w tym
własny biznes związany z podkopaniem internetu przez TPSA.
Pewnie że TPSA jest monopolistą ale gdyby nie ona to ja, wielu moich
znajomych i masa innch ludzi na pewno nie korzystałoby z internetu bo
nas na to nie byłoby stać.
Jeśli nikt nie będzie dzwonił 1 grudnia to ludzie sobie to odbiją 2 z
nawiązką zatem ruch będzie większy, transfer gorszy niż zwykle i
pewnie w skali miesiąca wyniki dla TPSA będą lepsze niż bez tego
protestu, no ale jak wszyscy to wszyscy chociż g..... z tego zapewne
wyjdzie.:-((

Darek