Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram

Autor: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk (qrczak_at_knm.org.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 00:08:14 MET

On Sat, 14 Nov 1998, Vindex wrote:

> Szukasz argumentow? Coz to zdanie ma do tego co napisalem?

To, że trudno spotkać programy, które można dostać taniej od nośnika, na
którym je dostajemy, więc nie ma sensu tego wymagać.

> Jasne - dokumentacje tez mozesz sciagac na koszt kolegi. I latac do
> niego jak bedziesz chcial sobie cos doinstalowac albo skasujesz pliki.
> Zaiste bardzo madre ...

Coś za coś. Jest to _nie gorzej_, niż w przypadku Windowsów, więc nie
powinieneś narzekać w tej sprawie.

> I nad sensem wciskania Linux'a kazdemu tylko dlatego ze jest
> "darmowy".

Po pierwsze, nie wciskam na siłę - jeśli argument cenowy jest dla kogoś
niewystarczający i woli mimo wszystko płacić za Windowsy, to jego sprawa,
nie mam nic przeciwko. Wydawało mi się, że w obliczu narzekania na wysokie
ceny programów cena Linuxa jest jego istotnym atutem...

Po drugie, używam Linuxa nie tylko dlatego, że jest darmowy.

--
 __("<   Marcin Kowalczyk * qrczak_at_knm.org.pl http://qrczak.home.ml.org/