Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 21:09:49 MET

On Sat, 14 Nov 1998 17:49:45 GMT, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk
<qrczak_at_knm.org.pl> wrote:

<ciach>
>A piracki Word niby jest tańszy od noœnika?!

Szukasz argumentow? Coz to zdanie ma do tego co napisalem?

<ciach>
>Jest za darmo. Możesz legalnie pożyczyć od kolegi.

Jasne - dokumentacje tez mozesz sciagac na koszt kolegi. I latac do
niego jak bedziesz chcial sobie cos doinstalowac albo skasujesz pliki.
Zaiste bardzo madre ...

> Możesz złożyć
>się z kolegami na kupno płytki, wtedy będzie tak tani jak zechcecie
>w przeliczeniu na głowę. Licencja GPL nie oznacza, że każdy da Ci to
>za darmo - wręcz przeciwnie, może żšdać za to takich pieniędzy, jakich
>zachce. Ale nie może zabronić innym żšdać mniej ani zabronić kopiowania
>we własnym zakresie.

Zasad licencji to Ty mi nie tlumacz. Zastanow sie raczej nad sensem
tego co piszesz. I nad sensem wciskania Linux'a kazdemu tylko dlatego
ze jest "darmowy". Zastanow sie kiedys ile dodatkow do linux'a
sciagnales z sieci i ile bys za to zaplacil gdyby nie darmowe lacze na
uczelni

>To samo, co windowsowej.

Naprawde? Znajdziesz prace ze znajomoscia linux'owego Pascala i C?

> Windowsowa jest jakaœ lepsza?

Owszem - bo znajac WinAPI, MFC czy VCL masz szanse na _rzeczywiste_
wykorzystanie tej wiedzy

Pozdrowienia

Vindex