Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 14:56:54 MET

Marcin Wieczorek <wieczor_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<365c6cb1.20352615_at_news.lodz.pdi.net>...
<ciach>

> Gimp

ROTFL :))))))) Szkoda ze nie podales VI'a jako zamiennika Word'a :)))
Popatrz sie na mozliwosci i dopracowanie PShopa i zastanow sie nad tym co
piszesz. Gimp ma mniejsze mozliwosci od PPublisher'a za 50 zl

> Corel pod Linuksa lub KIllustrator.

Roznica wersji? COrel'a 3 mozesz kupic na PC za poldarmo - tyle ze to nie
to samo co C8

> WordPerfect, StarOffice, LaTeX.

No tak. O ile pierwsze 2 to ta sama klasa o tyle uznanie LaTex'a za edytor
tekstu to chyba jakis zart?

> Widziałeś RH 5.1 Praktycznie zero konfiguracji. Plug&Play i zero
> problemów.

Zero konfiguracji w porownaniu z wczesniejszymi wersjami RH - bo napewno
nie Winda. O dostepnosci sterownikow do sprzetu i ich jaoski nie
wspominajac ...

> Pracuję na dobrze skonfigurowanym Win98 i mam o nim jak najlepsze
> zdanie. Ale mnie stać na Windows. A jak by mnie nie było stać to
> korzystałbym z Linuksa.

Gdybanie. Posiedz sobie na tym Linux'ie przez chwile to moze zmienisz
zdanie. Linux jest bez watpienia ciekawa alternatywa ale stanowczo nie dla
_przecietnego_ czlowieka

> --
> Marcin Wieczorek ( T-1000 )

Pozdrowienia