Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 14:07:40 MET

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a):
>Stary, ja komputera uzywam do pracy + zabawa i ma to byc dla mnie glownie
>rozrywka, a nie ciezka harowa i nerwowa... Jak teraz przesiadlbym sie na
>linuksa, to z miejsca szlag by mnie trafil, bo zadna z nowych gierek na
>tym nie chodzi ( rozrywka = 0 ),

Gierek na Linuksa faktycznie nie ma. Do zabawy potrzebny jest Windows.
Ale gierki też trzeba kupić. Poza tym nikt Ci nie zrobi tańszej wersji
Quake. Każda gra jest oryginalna więc nie ma jej tańszych
odpowiedników.

>z softu to musialbym naprawde dlugo
>szukac czegos a la Adobe Photoshop,

Gimp

>Corel Draw

Corel pod Linuksa lub KIllustrator.

>+ Word, meczyc sie z

WordPerfect, StarOffice, LaTeX.

>konfiguracja tego wszystkiego a idz ze chlopie....

Widziałeś RH 5.1 Praktycznie zero konfiguracji. Plug&Play i zero
problemów.

>Ty chyba nigdy nie
>pracowales na naprwde dobrze skonfigurowanym sprzecie + Win98... szybko
>zmienilbys zdanie o tym systemie....

Pracuję na dobrze skonfigurowanym Win98 i mam o nim jak najlepsze
zdanie. Ale mnie stać na Windows. A jak by mnie nie było stać to
korzystałbym z Linuksa.

--
Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com