Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 14:07:35 MET

Roman Mitka <mitka_at_convector.com.pl> napisał(a):
>A potem wykupię innych producentów papieru toaletowego i będę jedynym
>producentem. A wtedy wasze dupy w moich rękach. Będziesz musiał
>rejestrować kazde podtarcie, bo to będzie moj papier, a ty będziesz
>tylko
>posiadaczem licencji na podcieranie. A spróbuj wykozystać ten papier
>do innych celów niż podtarcie dupy, to zlicytuję i twój majątek.

No chyba, że założę własną wytwórnię i zrobię Ci konkurencję. Wykupić
się nie dam. A nad tym byś nie używał nieczystych zagrywek będzie
czuwał urząd antymonopolowy. I co mi zrobisz?

Przy okazji wskaż mi rodzaj oprogramowania produkowanego przez
dokładnie jedną firmę. Takiego oprogramowania gdzie faktycznie można
mówić o monopolu.

>Wszędzie. Dlatego też piraci komputerowi są bezkarni.
>Gdyby, rządziły prawa stanowione to bylyby w stosunku do
>nich wyciąganie konsekwencje.

Bezsilność policji nie jest usprawiedliwieniem. To, że nikt nie patrzy
nie upoważnia do kradzieży.

>Nie szukam, poprostu tak uważam.
>Możesz mówić, że dorabiam do "złodziejstwa ideologię"
>ale twoją ideologię kształtują "media", a media ma ten kto ma władzę,
>a władzę ma ten kto ma pieniądze, a pieniądze ma ten kto wyłudza je
>od innych.

Czyli redukujesz siebie do bezmyślnej małpy przyjmującej za swój
pogląd wszystko co podadzą w mediach? Szkoda, ja staram się zawsze
myśleć samodzielnie.

--
Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com