Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Roman Mitka (mitka_at_convector.com.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 12:19:41 MET

> chwileczkę...
> jeżeli kupisz sobie budynek i zaczniesz tam sprzedawać papier toaletowy,
> zarobisz, a potem rozbudujesz sklep, dzięki czemu zarobisz jeszcze więcej
> i w końcu będzie cię stać na założenie drugiego sklepu, zaczniesz zatrudniać
> ludzi, którzy będą w twoich sklepach sprzedawali, kiedyś być może zaczniesz
> mieć filie w innych krajach... a tu któregoś dnia ktoś wejdzie ci do tego
> sklepu i ponieważ nie uzna go za własność prywatną - zabierze z niego
> co tylko będzie chciał prawda, że uczciwe?

Chcesz mnie wziąć pod włos. Proszę bardzo, niech weźmie. Moge na to
przymknąć
oko, albo obije mu mordę mój ochroniarz i za pomocą moich najlepszych
prawników zlicytuję jego majątek, a on gdy bedzie miał czelność skarzyć
o pobicie - przegra sprawę. Bo ja mam władzę i prawnicy (czytaj prawo)
są po mojej stronie (czytaj po stronie moich pieniedzy).
A potem wykupię innych producentów papieru toaletowego i będę jedynym
producentem. A wtedy wasze dupy w moich rękach. Będziesz musiał
rejestrować kazde podtarcie, bo to będzie moj papier, a ty będziesz
tylko
posiadaczem licencji na podcieranie. A spróbuj wykozystać ten papier
do innych celów niż podtarcie dupy, to zlicytuję i twój majątek.

> w którym miejscu ktoś nadużywa prawa własności?
> jeśli coś jest MOJE to mam prawo zrobić z tym CO TYLKO CHCĘ
> mogę to spróbować sprzedać za dowolną cenę, zniszczyć, wyrzucić, oddać
> komuś za darmo albo powiesić sobie nad łóżkiem
> gdzie tu widzisz NADUŻYCIE?

Właśnie o to walczę. Jesli coś jest moje to mogę z tym robic
co chcę. Ale okazuje sie, że coraz mniej rzeczy które kupuję
są moje. Licencje, pozwolenia, leasingi.

> tylko w anarchii

Wszędzie. Dlatego też piraci komputerowi są bezkarni.
Gdyby, rządziły prawa stanowione to bylyby w stosunku do
nich wyciąganie konsekwencje.

> ale nie szukaj usprawiedliwienia

Nie szukam, poprostu tak uważam.
Możesz mówić, że dorabiam do "złodziejstwa ideologię"
ale twoją ideologię kształtują "media", a media ma ten kto ma władzę,
a władzę ma ten kto ma pieniądze, a pieniądze ma ten kto wyłudza je
od innych.

Roman

koniec przekazu - ewentualny brak odpowiedzi będzie wynikiem zmniany
w dostepie do netu