Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 20:23:47 MET

On Fri, 6 Nov 1998, Marcin Wieczorek wrote:

> To po co się zadajesz z oszustami? Po co Office 97 PRO PL jeśli są
> jego odpowiedniki u konkurencji MSu? Pójdźmy dalej: nie kupuj w ogóle
> Windows, przenieś się na Linuksa. Tam większość programów jest free
> lub free-for-non-commercial-use, a te komercyjne sa tańsze od
> odpowiedników windowsowych.

Stary, ja komputera uzywam do pracy + zabawa i ma to byc dla mnie glownie
rozrywka, a nie ciezka harowa i nerwowa... Jak teraz przesiadlbym sie na
linuksa, to z miejsca szlag by mnie trafil, bo zadna z nowych gierek na
tym nie chodzi ( rozrywka = 0 ), z softu to musialbym naprawde dlugo
szukac czegos a la Adobe Photoshop, Corel Draw + Word, meczyc sie z
konfiguracja tego wszystkiego a idz ze chlopie.... Ty chyba nigdy nie
pracowales na naprwde dobrze skonfigurowanym sprzecie + Win98... szybko
zmienilbys zdanie o tym systemie....

> --
> Marcin Wieczorek ( T-1000 )
> wieczor_at_polbox.com