Re: Unreal TNT i D3D

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 11:34:59 MET


> To, ze Unreal wyglšda paskudnie (na razie (v.2.19)) na TNT i driverach OpenGL

Faktycznie na OGL jest dennie.

> moge jeszcze zrozumiec, ale dlaczego to samo na driverach D3D (DirectX)
> obraz, caly komp!, sie wiesza "patrzac" na bliskie powierzchnie - tego pojac
> nie moge. Na "otwartym terenie" wszystko jest OK i wyglada prześlicznie.
> (Voodoo2 może sie schować). No przeciez, przy rozleglej perspektywie, karta ma
> wiecej grafiki do obrobienia - a tu odwrotnie, czemu?

Tego nie rozumiem u mnie jest OK.

Kris.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:49:35 MET DST