ODP: Z tasmy magnet. do mp3...

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_zetobi.com.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 11:39:12 MET

RoMan wrote:

 IZ> Tak. Przynajmniej do 20 kHz

>Tak? I co słyszysz w zakresie 16-20 kHz?
>Może jeszcze mi napiszczysz, że na słuch odróżniasz to, czy kolumny są
>podłączone kablami z miedzi 'beztlenowej', czy z miedzi 'zwykłej' przy
takim
>samym przekroju i izolacji kabli?
>Zapewne przeszkadza też Ci jakość kabli używanych do transmisji cyfrowej i
>słyszysz jitter tej transmisji?

No coz nie kazdy ma sluch absolutny
ja chyba nie mam
ale roznice pomiedzy MP3 256kbps - przez karte SB AWE32 do wzmacniacza
a utworem z kompaktu Technics SL670A poprzez wzmacniacz

slysze
oczywiscie nie we wszystkich przypadkach

jak ktos nie slyszy
to calkiem mozliwe, ze jest troche przygluchy

a tak w ogole to czestotliwosci 16-20 kHz i powyzej
maja wplyw na sposob odbierania bodzcow sluchowych

Mam kumpla, ktory pisze prace doktorska na ten temat
to troche sie orientuje w temacie