Unreal TNT i D3D

Autor: sumas_at_my-dejanews.com
Data: Thu 12 Nov 1998 - 02:51:21 MET


To, ze Unreal wyglšda paskudnie (na razie (v.2.19)) na TNT i driverach OpenGL
moge jeszcze zrozumiec, ale dlaczego to samo na driverach D3D (DirectX)
obraz, caly komp!, sie wiesza "patrzac" na bliskie powierzchnie - tego pojac
nie moge. Na "otwartym terenie" wszystko jest OK i wyglada przeœlicznie.
(Voodoo2 może sie schować). No przeciez, przy rozleglej perspektywie, karta
ma wiecej grafiki do obrobienia - a tu odwrotnie, czemu? pozdrowienia sumas

-----------== Posted via Deja News, The Discussion Network ==----------
http://www.dejanews.com/ Search, Read, Discuss, or Start Your Own



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:49:21 MET DST