Re: Unreal TNT i D3D

Autor: event horizon (nth_at_blackhawk.dyn.ml.org)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 19:51:24 MET


Kris <kris007_at_free.polbox.pl> wrote:
:> To, ze Unreal wyglšda paskudnie (na razie (v.2.19)) na TNT i driverach OpenGL

: Faktycznie na OGL jest dennie.

:> moge jeszcze zrozumiec, ale dlaczego to samo na driverach D3D (DirectX)
:> obraz, caly komp!, sie wiesza "patrzac" na bliskie powierzchnie - tego pojac
:> nie moge. Na "otwartym terenie" wszystko jest OK i wyglada prześlicznie.
:> (Voodoo2 może sie schować). No przeciez, przy rozleglej perspektywie, karta ma
:> wiecej grafiki do obrobienia - a tu odwrotnie, czemu?

: Tego nie rozumiem u mnie jest OK.

hmmm u mnie jest tak samo -- jak podchodze blisko sciany albo czegos
podobnego to przerazliwie zwalnia, ale w dosc dziwny sposob -- nie to ze
szarpie, tylko nie mozna sie ruszyc albo rusza sie jak mucha w smole
(diamond viper v550 na driverach .41 )

-- 
" rzeczywistosc ktora znamy jest fikcja i iluzja... "
		   				          ...event horizon...
					[ +48601346385 ] [ nth_at_dione.ids.pl ]


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:52:03 MET DST