Re: Zabezpieczenie komputera

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 01:14:09 MET

On 13 Nov 1998 19:05:50 +0100, liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl wrote:

>Tylko zabezpieczenie oferowane przez BIOS jest po prostu
>mierne. Kumpel zablokowal kiedys tak dostep do swojego kompa,
>zamiast prawdziwego hasla mozna bylo wpisac odpowiednia kombinacje
>3 liter (odgadniete przypadkowo) lub poradzic sie odpowiedniego
>programu "zgadujacego" haslo do biosu...

Ale to jest twoje jedyne zabezpieczenie - jesli nie zabezpieczysz
setupu biosu haslem to wszelkie zabezpieczenia w bootsektorze o kant
d... potluc mozesz - kaze mi kto system z tego twojego dysku odpalac?
A na hasla serwisowe - hackowany bios z wytrzebionymi takimi
wynalazkami.
I wowczas pozostaje kwestia klody ne komputerze - kaze mi kto
uruchamiac te maszyne z twojego biosu?

Darek