Re: Zabezpieczenie komputera

Autor: liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Data: Sun 15 Nov 1998 - 00:44:52 MET

Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> wrote:
>Ale to jest twoje jedyne zabezpieczenie - jesli nie zabezpieczysz
>setupu biosu haslem to wszelkie zabezpieczenia w bootsektorze o kant
>d... potluc mozesz - kaze mi kto system z tego twojego dysku odpalac?
>A na hasla serwisowe - hackowany bios z wytrzebionymi takimi
>wynalazkami.

Rzeczywiscie sluszna uwaga (nie pomyslalem nad uruchamianiem
systemu z dyskietki).
Najlepiej jest szyfrowac dane ktore znajduja sie na twardym,
ale czy gra jest warta swieczki, chce tylko zabezpieczyc
komputer przed niepowolanym uruchomieniem (prywatne dane na
prywatnym kompie).
Dobrym wyjsciem byloby zainstalowanie innego systemu operacyjnego,
ale to juz inna bajka.

--
Liku
liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl